Quantcast

adplus-dvertising
Creative prezentuje tegoroczne nowości

14.09.2016

Creative prezentuje tegoroczne nowości

Firma Creative zaprezentowała w Warszawie tegoroczne nowości w swej ofercie.  Firma stawia przede wszystkim na dźwięk, dlatego też listę nowości zdominowały słuchawki i głośniki.

Prowadzoną ze swadą i humorem prezentację rozpoczęto od głośników Bluetooth. Najprostsza seria nazywa się Nuno. W języku japońskim słowo nuno oznacza skrawki materiału. Seria Creative Nuno czerpie nazwę  ze specyficznej obudowy, owiniętej tkaniną. Creative Nuno i Nuno Micro to proste głośniki o podstawowym zakresie funkcji. Różnią się wielkością i mocą wyjściową, a ich ceny to 119 i 189 zł.

Nieco wyżej pozycjonowane są głośniki Muvo 2. Creative w ramach serii Muvo 2 oferuje dwa modele głośników: kompaktowy Muvo 2 i mniejszy –  wielkości dłoni Muvo 2c. Kolumienki zostały zaprojektowane z myślą o użytkownikach smartfonów i tabletów,  poszukujących przenośnych i wytrzymałych głośników Bluetooth.  Odporne na zalanie wodą czy zapylenie kolumienki sprawdzą się  w każdych warunkach. Muvo 2 oraz 2c  mogą pracować w trybie podwójnym,  każdy z nich będzie reprodukował ten sam dźwięk, który dotrze dzięki temu do wszystkich zakątków pomieszczenia. Drugą opcją jest tryb pracy stereo. Utwory można odtwarzać bezpośrednio z głośników.

Product_MUVO2_Group_Shot-crop

 

Wystarczy wykorzystać do tego celu  kartę microSD.  Seria Creative Muvo wspiera formaty FLAC, WAV, WMA i MP3. Użytkownicy mogą podłączyć głośnik do komputera PC lub Mac. Specjalna aplikacja pozwala na dokładną konfigurację wszystkich ustawień dźwięku i mocy głośnika, dzięki czemu uda się uzyskać brzmienie dopasowane do indywidualnych preferencji. W nieodległej przyszłości pojawi się darmowa aplikacja na mobilne terminale iOS oraz Android, która pozwoli użytkownikom przeglądać i odtwarzać utwory zapisane na karcie microSD. Ceny wynoszą odpowiednio 229 i 399 zł.

Topowym modelem bezprzewodowego głośnika Creative jest iRoar GO. Urządzenie ma elegancką obudowę z bokami wykończonymi metalowym obramowaniem. Obudowa jest deszczoodporna, a w środku kryje pięć przetworników. Głośnik ma dwa wzmacniacze – osobny dla wyższych rejestrów pasma i kolejny tylko do basu. Ten potęgują dwie membrany tworzące boki urządzenia. Głośnik ma oczywiście własną baterię, zaś sygnał można przesyłać do niego poprzez Bluetooth, minijacka czy USB. Urządzenie ma ponadto wewnętrzny odtwarzacz MP3, gniazdo microSD i układ poszerzający bazę stereo. Cena wynosi 299 euro.

Creative znany jest z głośników komputerowych – nie dziwiła zatem obecność premierowych modeli Kratos i Katana. Zestaw głośnikowy Sound BlasterX Kratos S5 2.1 ma wbudowaną kartę Sound Blaster USB o częstotliwości próbkowania 24-bit/96kHz. Drewniana obudowa głośników sprawia, że brzmienie staje się bardziej naturalne niż w przypadku plastikowych kolumienek. System oferuje dźwięk o maksymalnej mocy 120W i składa się z dwóch głośników o średnicy 4”, dostarczających czyste wysokie tony oraz przejrzyste i szczegółowe tony średnie.

Zestaw uzupełnia 6,5” subwoofer wydobywający ze swojego wnętrza głębokie, dynamiczne basy, nieodzowne podczas wirtualnych gier, filmów czy słuchania muzyki. Sound BlasterX Kratos S5 2.1 oferuje graczom wirtualny dźwięk przestrzenny w standardzie 7.1 oraz programowalny system oświetlenia Aurora Reactive. Creative oferuje także system klasy podstawowej, opracowany z myślą o graczach oczekujących wysokiej jakości dźwięku.

Sound BlasterX Kratos S3 zapewnia maksymalną moc 92 wat – najwyższą w tej klasie urządzeń. System  ma dwie kolumny z przetwornikami 2,75” oraz subwoofer 5.25”, a także wejście jack,  wyjście słuchawkowe i oprogramowanie Sound BlasterX Acoustic Engine Lite, które zawiera gotowe profile audio dopasowane do ustawień dźwięku popularnych gier.

PS_SB_Katana_Angle3-crop

 

Firma zaprezentowała również efektowny soundbar Katana, wzbogacony subwooferem i zdalnym sterowaniem. Urządzenie ma podłużny kształt – stąd nazwa. W Wąskiej obudowie zabudowano głośniki średnio- i wysokotonowe, które dają efekt przestrzenności dźwięku. Niskie tony odtwarza głośnik basowy w odrębnej, drewnianej obudowie. Urządzenie wyposażono w Bluetooth, a także wejście optyczne, minijack, USB oraz wbudowany odtwarzacz MP3/FLAC. Sumaryczna moc wyjściowa zestawu to 75 W RMS, zaś poszczególne elementy osiągają 45 i 30 W.

Oprócz głośników, Creative zaprezentował także premierowe słuchawki. Creative Outlier Sports zostały zaprojektowane i dostrojone akustycznie, tak aby dostarczać czysty precyzyjny dźwięk oraz mocne, soczyste basy. Słuchawki wspierają kodek aptX Bluetooth, gwarantujący wysoką jakość bezprzewodowego dźwięku przesyłanego ze smartfona. Creative Outlier Sports posiadają również wbudowane, ukryte mikrofony, wspierające głos HD oraz technologię ClearSpeech Engine w celu zapewnienia wysokiej jakości rozmów telefonicznych.

Do Creative Outlier Sports  dołączony jest komplet wymiennych wkładek dousznych z wysokiej jakości silikonu, dzięki czemu nie wypadają ani uwierają podczas najbardziej ekstremalnych ćwiczeń. Creative Outlier Sports posiadają klasę wodoszczelności IPX4, stąd można ich używać podczas najdłuższych sesji treningowych. Słuchawki są ekstremalnie lekkie – ważą tylko 15 gram, a w pełni naładowana bateria pozwala na odtwarzanie muzyki przez 11 godzin. Creative Outlier Sports kosztują  329 zł.

 

 

Kolejną nowością są słuchawki nauszne Creative Flex gwarantują dużą swobodę regulacji wraz z możliwością obrotu muszli o 90 stopni. Poduszki uszne wykonane ze sztucznej skóry wypełnionej pluszem cechują się dużą elastycznością i można je łatwo dopasować do indywidualnych potrzeb użytkownika. Ergonomiczna konstrukcja słuchawek zapewnia pasywne tłumienie dźwięków zewnętrznych, dzięki czemu słuchanie muzyki nawet przez długie godziny staje się prawdziwą przyjemnością. Słuchawki mają też wymienne nakładki i specjalne dostrojone przetworniki neodymowe, dostarczające mocne, dynamiczne dźwięki z niskim basem, porównywalne ze słuchawkami o większych przetwornikach. Nieplączący się kabel wyposażony jest w mikrofon, a także pilota służącego do odtwarzania utworów i odbierania rozmów telefonicznych. Użytkownicy mogą płynnie przełączać się pomiędzy trybem rozmowy i słuchania muzyki za pomocą jednego przycisku. Nauszniki można łatwo złożyć i wygodnie przechowywać w niemal każdej torbie, bowiem nie zajmują zbyt dużo miejsca. Creative Flex są dostępne w cenie 119 zł.

Creative prezentuje również kamerę IP Live! Cam IP SmartHD, która ułatwia monitoring domu lub biura w standardzie HD. Live! Cam IP SmartHD, łącząc się z siecią Wi-Fi, pozwala użytkownikom śledzić to co się dzieje wokół domu w dowolnym momencie, tak jak gdyby tam właśnie przebywali. Kamera udostępnia  na żywo obraz wysokiej rozdzielczości i przesyła go do urządzeń z systemem operacyjnym iOS lub Android. Mobilna aplikacja The Live! Cam pozwala użytkownikom podłączyć i przeglądać jednocześnie obraz nawet z czterech kamer, umieszczonych w różnych  lokalizacjach.

20160914_141052

Live! Cam IP SmartHD potrafi wykrywać ruch i dźwięki oraz natychmiast wysyłać alarmy do użytkowników smartfonów oraz tabletów. Ponadto obsługuje automatyczne nagrywanie i regulację czułości. Kamera jest wyposażona w slot microSD, co pozwala nagrywać obraz i dźwięk na karcie microSD. Wbudowany mikrofon oraz głośnik pozwalają na dwukierunkową komunikację głosową podczas łączenie ze smartfonem, tabletem lub komputerem. Użytkownicy kamery mają możliwość skorzystania z opcji przechowywania nagrań w publicznej chmurze, płacąc za usługę 6,99 euro za miesiąc. Creative Live! Cam IP SmartHD kosztuje 339 zł.

Kamera senz3D

Na koniec przedstawiciel producenta zaprezentował ciekawostkę: Kamera BlasterX Senz3D po raz pierwszy ujrzała światło dzienne na największych targach elektroniki konsumenckiej CES 2016. Urządzenie uzyskało prestiżowe wyróżnienie „International CES Innovations Awards Honoree” w dwóch kategoriach: peryferia komputerowa oraz cyfrowy obraz. Kamera BlasterX Senz3D świetnie uzupełnia komputer wyposażony w system operacyjny Windows 10, który skupia się na naturalnej interakcji z urządzeniami: przy pomocy tożsamości, głosu itp.

Kamera BlasterX Senz3D pozwala graczom wejść na zupełnie nowy poziom interakcji poprzez wykorzystanie gestów do sterowania takimi grami jak EGO Portal Racers czy Warrior Wave. Kontroler zastępują dłonie, wykonujące gesty w polu widzenia kamery. Gracze mogą posługiwać się również komendami głosowymi w grze „There Came an Echo”. Kompletna lista gier współpracujących z BlasterX Senz3D, pod kontrolą systemu Windows 10, znajduje się na stronie http://appshowcase.intel.com. Kamerę wyceniono na 199 euro.

Poza nowościami, w osobnej sali mogliśmy zapoznać się z wcześniejszymi produktami Creative. Niezmiennie, największe wrażenie wciąż robią słuchawki Aurvana i wzmacniacz Sound Blaster X7… Mogliśmy również posłuchać głośnika Roar, który wciąż zaskakuje mocą i dynamiką dźwięku, jaką wydobywa ze swej stosunkowo niewielkiej obudowy. Liczę, że już niebawem będziemy mogli zrecenzować dla was niektóre z premierowych produktów…

źródło: Własne i Creative, fot. Creative, A.Łukowski
czytane: 8327

audioBluetoothCreativedźwiękgłośnikisłuchawkiSound Blaster

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

top