Europejski operator komórkowy Vodafone nawiązał współpracę z Disneyem – owocem tego związku jest smartwatch dla dzieci o nazwie Neo. Vodafone twierdzi, że Neo łączy swoje możliwości technologiczne z rozrywkowymi elementami Disneya, oferując urządzenie, które daje dzieciom poczucie niezależności, a jednocześnie pozwala rodzicom pozostać z nimi w kontakcie.
Akcesorium zyskuje dzięki wsparciu marki Disney – dzieci mogą wybrać, która z postaci będzie ich „pomocnikiem” (sidekick): Baby Yoda z Mandalorian, Buzz Astral z Toy Story lub Myszka Minnie. Z czasem mogą pojawić się kolejni bohaterowie znani z produkcji Disney’a.
Neo koncentruje się głównie na utrzymywaniu kontaktu rodziców z ich dziećmi i dostarcza kilku dodatkowych funkcji, typowych dla smartwatcha – korzystanie z nich wymaga subskrypcji Vodafone. Dzięki zegarkowi rodzice mogą dzwonić, wysyłać SMS-y i otrzymywać aktualizacje na temat lokalizacji swojego dziecka z towarzyszącej aplikacji Vodafone Smart. Rodzice mogą używać tej samej aplikacji do tworzenia „kręgu” zaufanych kontaktów do wysyłania SMS-ów i połączeń telefonicznych oraz ograniczać czas korzystania z urządzenia. Neo może również dostawać powiadomienia z kalendarza, sprawdzać pogodę, monitorować aktywność i robić zdjęcia.
Vodafone deklaruje, że Disney Neo pojawi się w Europie na początku 2021 roku. Ma być sprzedawany za 99 funtów z subskrypcją 7 funtów miesięcznie.
Kiedy Polak kupuje sobie pierwszą kamerkę samochodową? Zazwyczaj rozsądnie: po pierwszej stłuczce. Zazwyczaj zdaje nam…
Urządzenia elektroniczne bywają kompletnie do niczego, bywają nudne i poprawne, ale bywa czasem i tak,…
Gdy po raz pierwszy zobaczyłem projektor Samsung The Freestyle przecierałem oczy ze zdumienia. "Kolejna zabawka"…
Mój kolejny artykuł będzie poświęcony korzystnym dla Klienta smartfonom w cenie do 1000 zł w…
Jabra Elite 5 to najnowsze dzieło duńskiej firmy, które miało swą premierę podczas tegorocznych targów…
Głowy nie urywa? Sony XG300 sprawił, że biję się z myślami i martwię czy przypadkiem…