Huawei Watch GT jest obecnie najpopularniejszym smartwatchem w portfolio Huawei. Zgodnie z danymi IDC, Huawei sprzedał na całym świecie łącznie 5 milionów urządzeń wearbales, w tym Huawei Watch GT. Wynik ten plasuje firmę w gronie trzech największych światowych producentów wearables.
Od premiery smartwatcha Huawei Watch GT w październiku 2018 roku, konsumenci na całym świecie kupili dwa miliony urządzeń. Sprzedaż produktu przyczyniła się do wzrostu udziału Huawei w segmencie wearables w ujęciu globalnym – w pierwszym kwartale 2019 wskaźnik ten wyniósł aż 282,2% w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.
Kiedy Polak kupuje sobie pierwszą kamerkę samochodową? Zazwyczaj rozsądnie: po pierwszej stłuczce. Zazwyczaj zdaje nam…
Urządzenia elektroniczne bywają kompletnie do niczego, bywają nudne i poprawne, ale bywa czasem i tak,…
Gdy po raz pierwszy zobaczyłem projektor Samsung The Freestyle przecierałem oczy ze zdumienia. "Kolejna zabawka"…
Mój kolejny artykuł będzie poświęcony korzystnym dla Klienta smartfonom w cenie do 1000 zł w…
Jabra Elite 5 to najnowsze dzieło duńskiej firmy, które miało swą premierę podczas tegorocznych targów…
Głowy nie urywa? Sony XG300 sprawił, że biję się z myślami i martwię czy przypadkiem…