miszmasz

Huawei Watch GT – jak się sprzedaje?

Huawei Watch GT jest obecnie najpopularniejszym smartwatchem w portfolio Huawei. Zgodnie z danymi IDC, Huawei sprzedał na całym świecie łącznie 5 milionów urządzeń wearbales, w tym Huawei Watch GT. Wynik ten plasuje firmę w gronie trzech największych światowych producentów wearables.

Od premiery smartwatcha Huawei Watch GT w październiku 2018 roku, konsumenci na całym świecie kupili dwa miliony urządzeń. Sprzedaż produktu przyczyniła się do wzrostu udziału Huawei w segmencie wearables w ujęciu globalnym – w pierwszym kwartale 2019 wskaźnik ten wyniósł aż 282,2% w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.

Jolanta Szczepaniak

Dziennikarka - w zawodzie od 10 lat. Absolwentka UŁ. Dawniej związana z miesięcznikiem "Mobile Internet", obecnie publikuje testy w serwisie mGSM.pl. Sporadycznie blogerka i wikipedystka. Na co dzień fanka mobilnych technologii i internetu, gadżeciara, serialomaniaczka i nałogowa czytelniczka książek oraz prasy popularyzującej naukę.

Recent Posts

Navitel R500 GPS – działa i ma GPS

Kiedy Polak kupuje sobie pierwszą kamerkę samochodową? Zazwyczaj rozsądnie: po pierwszej stłuczce. Zazwyczaj zdaje nam…

2 lata ago

Huawei FreeBuds 5 – gustowna biżuteria audio

Urządzenia elektroniczne bywają kompletnie do niczego, bywają nudne i poprawne, ale bywa czasem i tak,…

2 lata ago

Samsung The Freestyle – recenzja projektora innego niż wszystkie

Gdy po raz pierwszy zobaczyłem projektor Samsung The Freestyle przecierałem oczy ze zdumienia. "Kolejna zabawka"…

3 lata ago

Jaki telefon kupić do 1000 zł?

Mój kolejny artykuł będzie poświęcony korzystnym dla Klienta smartfonom w cenie do 1000 zł w…

3 lata ago

Jabra Elite 5 – recenzja słuchawek TWS

Jabra Elite 5 to najnowsze dzieło duńskiej firmy, które miało swą premierę podczas tegorocznych targów…

3 lata ago

Sony XG300 – głośnik bluetooth z wyższej półki

Głowy nie urywa? Sony XG300 sprawił, że biję się z myślami i martwię czy przypadkiem…

3 lata ago