Quantcast

adplus-dvertising
TikTok wkracza do Europy Centralnej – platforma otwiera biuro w Polsce

26.01.2021

TikTok wkracza do Europy Centralnej – platforma otwiera biuro w Polsce

TikTok, wiodąca platforma krótkich filmów wideo, otwiera swoje biuro w Polsce. Będzie ono odpowiedzialne nie tylko za rozwój polskiego rynku, ale także kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym Rumunii, Węgier i Czech. 

Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie. Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. W pierwszej połowie 2021 roku firma planuje zatrudnić kilkadziesiąt osób na stanowiskach menedżerskich w obszarach nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.

Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej

Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej

Jednym z głównych priorytetów TikToka jest troska o bezpieczeństwo swojej społeczności i pomoc młodym ludziom w tworzeniu ich tożsamości w Internecie. Realizując ten cel TikTok wprowadził w połowie grudnia zeszłego roku znaczące zmiany uruchamiając funkcję „Family Pairing”, a w połowie stycznia dodatkowe rozwiązania w zakresie prywatności kont użytkowników w wieku 13-15 lat, które domyślnie będą ustawione jako prywatne. Jest to przykład jednego z wielu działań, jakie TikTok realizuje w temacie bezpieczeństwa.

 

źródło: informacja prasowa
czytane: 822

biuroPolskatiktok

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

top