26.01.2021
TikTok wkracza do Europy Centralnej – platforma otwiera biuro w Polsce
TikTok, wiodąca platforma krótkich filmów wideo, otwiera swoje biuro w Polsce. Będzie ono odpowiedzialne nie tylko za rozwój polskiego rynku, ale także kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym Rumunii, Węgier i Czech.
Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie. Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. W pierwszej połowie 2021 roku firma planuje zatrudnić kilkadziesiąt osób na stanowiskach menedżerskich w obszarach nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.

Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej
Jednym z głównych priorytetów TikToka jest troska o bezpieczeństwo swojej społeczności i pomoc młodym ludziom w tworzeniu ich tożsamości w Internecie. Realizując ten cel TikTok wprowadził w połowie grudnia zeszłego roku znaczące zmiany uruchamiając funkcję „Family Pairing”, a w połowie stycznia dodatkowe rozwiązania w zakresie prywatności kont użytkowników w wieku 13-15 lat, które domyślnie będą ustawione jako prywatne. Jest to przykład jednego z wielu działań, jakie TikTok realizuje w temacie bezpieczeństwa.
Komentarze