Netflix dociera już do ponad 200 milionów subskrybentów. Aby utrzymać oczekiwaną jakość i zapewnić stałą dostawę nowości platforma szykuje ponad 500 nowych tytułów – obecnie są na etapie obecnie w postprodukcji lub w przygotowaniu do premiery.
Pandemia COVID-19 miała i wciąż ma głęboki wpływ na gospodarkę – jedne firmy bankrutują, a inne cieszą się rekordową popularnością. Netflix należy do tych drugich – miał naprawdę udany rok. Pod koniec 2020 firma miała łącznie ponad 200 milionów płatnych subskrybcji. W ciągu roku platforma dodała rekordową liczbę 37 milionów nowych abonentów, co stanowi wzrost o 31% w stosunku do 2019 roku. W czwartym kwartale 2020 r. Netflix nadal dodał 8,5 miliona płatnych subskrybentów. Znaczna część wzrostu miała miejsce na rynkach zagranicznych. W 2020 roku region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki stanowił 41% nowych płatnych abonentów firmy.
Wzrost ten nastąpił pomimo podwyżki cen w USA. Według raportu firmy o dochodach Netflixa od początku 2018 roku płatne członkostwa wzrosły z 111 mln do 204 mln, a średni przychód od użytkownika wzrósł z 9,88 USD do 11,02 USD.
Kiedy Polak kupuje sobie pierwszą kamerkę samochodową? Zazwyczaj rozsądnie: po pierwszej stłuczce. Zazwyczaj zdaje nam…
Urządzenia elektroniczne bywają kompletnie do niczego, bywają nudne i poprawne, ale bywa czasem i tak,…
Gdy po raz pierwszy zobaczyłem projektor Samsung The Freestyle przecierałem oczy ze zdumienia. "Kolejna zabawka"…
Mój kolejny artykuł będzie poświęcony korzystnym dla Klienta smartfonom w cenie do 1000 zł w…
Jabra Elite 5 to najnowsze dzieło duńskiej firmy, które miało swą premierę podczas tegorocznych targów…
Głowy nie urywa? Sony XG300 sprawił, że biję się z myślami i martwię czy przypadkiem…