W ubiegłym miesiącu dom mody Balenciaga zaprezentował swoja najnowszą kolekcję na lato 2021 na Youtube’ie. W grudniu zamierza ujawnić kolekcję na jesień/zimę 2021 za pomocą oryginalnej gry wideo. Gra Afterworld: The Age of Tommorow zadebiutuje 6 grudnia i będzie można w nią grać poprzez przeglądarki. Gracze będą realizować scenariusz i wypełniać zadania – a przy okazji spotykaać osoby ubrane w nowe projekty Balenciagi.
To nie jedyny projektant/dom mody, który w czasach pandemii zdecydował się na niekonwencjonalne zaprezentowanie swoich kolekcji. We wrześniu Burberry pokazał swoją wiosenno-letnią kolekcję na Twichu, Gucci zatrudinł Harry’ego Stylesa i stworzył 7-odcinkową serię o nazwie „Ouverture Of Something That Never Ended”, z kolei marka 100 Thieves udostępniła całą swoją kolekcję streetwearową w grze Animal Crossing: New Horizons na Nintendo Switch.
Grywalizacja nowej kolekcji Balenciagi jest doskonałym przykładem tego, jak domy mody wykorzystują innowacyjne metody marketingu cyfrowego do sprzedaży ubrań, ale także do tworzenia wciągających i przyjemnych cyfrowych doświadczeń. I prawdopodobnie po zakończeniu pandemii klienci nadal będą oczekiwać tego samego poziomu interakcji od marek.
Kiedy Polak kupuje sobie pierwszą kamerkę samochodową? Zazwyczaj rozsądnie: po pierwszej stłuczce. Zazwyczaj zdaje nam…
Urządzenia elektroniczne bywają kompletnie do niczego, bywają nudne i poprawne, ale bywa czasem i tak,…
Gdy po raz pierwszy zobaczyłem projektor Samsung The Freestyle przecierałem oczy ze zdumienia. "Kolejna zabawka"…
Mój kolejny artykuł będzie poświęcony korzystnym dla Klienta smartfonom w cenie do 1000 zł w…
Jabra Elite 5 to najnowsze dzieło duńskiej firmy, które miało swą premierę podczas tegorocznych targów…
Głowy nie urywa? Sony XG300 sprawił, że biję się z myślami i martwię czy przypadkiem…