16.10.2019
LG i 55-calowy wyświetlacz za 111 tysięcy złotych netto
Tak, to jest cena za wyświetlacz, ale wyróżnia go jedna istotna rzecz – jest transparentny. Łączy wysoką jakość obrazu, charakterystyczną dla technologii OLED z eleganckim wzornictwem i 38-procentową przezroczystością. To najnowszy produkt LG – transparentny ekran OLED z linii LG Digital Signage dla firm.
Transparentny ekran OLED (T-OLED) wykorzystuje technologię z pikselami emitującymi światło – pozwala ona na produkcję ekranów, które pod względem transparentności czterokrotnie przewyższają zbliżone, konkurencyjne rozwiązania. To obecnie najbardziej innowacyjny produkt w portfolio dedykowanym biznesowym rozwiązaniom od firmy LG.I odpowiednio do swojej innowacyjności wycenione – cena referencyjna ekranu T-OLED to 111 000 złotych netto.
Jak to się ogląda?
Transparentność T-OLED wynosi aż 38%, podczas gdy największa przezroczystość osiągana przez panele LCD to tylko 10%. Gdy widzowie patrzą od przodu, przedmioty znajdujące się za ekranem tworzą całość z wyświetlanymi treściami. Przednia warstwa zabezpieczająca przed promieniowaniem UV sprawia, że wyświetlacz idealnie nadaje się do zastosowań w witrynach sklepowych, przyciągając wzrok przechodniów. Ze względu na szeroki kąt widzenia, wyświetlany obraz jest dobrze widoczny dla osób podchodzących do wyświetlacza z dowolnego kierunku. Gdy widzowie stoją na wprost ekranu, wyświetlane zdjęcia i filmy nakładają się na przedmioty umieszczone za ekranem. Gdy panel T-OLED jest używany do wyświetlania ikon lub tekstu na tle przedmiotów lub scenerii, można uzyskać realistyczny efekt rzeczywistości rozszerzonej.
Możliwości montażu
Komentarze