Sensor Tower zaprezentował aktualne zestawianie najbardziej dochodowych aplikacji (niebędących grami) ze sklepów App Store i Google Play. Zwycięzca w zasadzie nie dziwi – o tej aplikacji głośno było w mediach przez ostatnie kilka miesięcy.
Najbardziej dochodową aplikacją na świecie – niezwiązaną z grami – był TikTok (w Chinach jako Douyin). W grudniu 2020 roku użytkownicy wydali na tę aplikację blisko 142 mln dolarów, co stanowi 3,3-krotność przychodów w porównaniu z grudniem 2019 r. Około 86% przychodów TikTok pochodziło z chińskiej wersji Douyin, 7% ze Stanów Zjednoczonych i 2% procent z Turcji. YouTube był drugą najlepiej zarabiającą aplikacją. Osiągnął przychody wynoszące niemal 95 mln dolarów, co stanowi 57-procentowy wzrost rok do roku. Około 52% przychodów YouTube pochodziło ze Stanów Zjednoczonych, a 13% z Japonii. Kolejną najbardziej dochodową aplikacją był Tinder, a następnie Disney+ i Tencent Video.
Szacunkowe dane dotyczące przychodów pochodzą z App Store i Google Play w okresie od 1 grudnia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r. Nie obejmują przychodów z aplikacji z alternatywnych sklepów ze softem na Androida.
Kiedy Polak kupuje sobie pierwszą kamerkę samochodową? Zazwyczaj rozsądnie: po pierwszej stłuczce. Zazwyczaj zdaje nam…
Urządzenia elektroniczne bywają kompletnie do niczego, bywają nudne i poprawne, ale bywa czasem i tak,…
Gdy po raz pierwszy zobaczyłem projektor Samsung The Freestyle przecierałem oczy ze zdumienia. "Kolejna zabawka"…
Mój kolejny artykuł będzie poświęcony korzystnym dla Klienta smartfonom w cenie do 1000 zł w…
Jabra Elite 5 to najnowsze dzieło duńskiej firmy, które miało swą premierę podczas tegorocznych targów…
Głowy nie urywa? Sony XG300 sprawił, że biję się z myślami i martwię czy przypadkiem…