Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce w grupie wiekowej 9-55 lat jest 17 milionów graczy. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Pokazuje to wyraźnie, że wbrew popularnym stereotypom gry wideo to nie tylko domena mężczyzn.
Kobiety nie grają okazjonalnie, korzystając z komórek – to kolejny stereotyp. Badanie pokazało, że ok. 2,4 miliona kobiet gra codziennie na komputerze lub konsoli, najchętniej w przygodowe gry akcji i gry symulacyjne (43%) oraz strzelanki (41%). Co więcej, panie stanowią 53% wszystkich graczy sięgających po wirtualną rozrywkę od 4 do 6 razy w tygodniu i 42% tych, którzy grają codziennie. I chociaż kobiety stanowią niemal połowę wszystkich graczy, to raczej sporadycznie stają się odbiorcami kierowanych do nich działań marketingowych. Przytłaczająca większość kampanii skierowanych jest do mężczyzn i pozbawiona udziału kobiet.
Kiedy Polak kupuje sobie pierwszą kamerkę samochodową? Zazwyczaj rozsądnie: po pierwszej stłuczce. Zazwyczaj zdaje nam…
Urządzenia elektroniczne bywają kompletnie do niczego, bywają nudne i poprawne, ale bywa czasem i tak,…
Gdy po raz pierwszy zobaczyłem projektor Samsung The Freestyle przecierałem oczy ze zdumienia. "Kolejna zabawka"…
Mój kolejny artykuł będzie poświęcony korzystnym dla Klienta smartfonom w cenie do 1000 zł w…
Jabra Elite 5 to najnowsze dzieło duńskiej firmy, które miało swą premierę podczas tegorocznych targów…
Głowy nie urywa? Sony XG300 sprawił, że biję się z myślami i martwię czy przypadkiem…